Uiterwaard 11, 1703 MB Heerhugowaard

Ruim 60 jaar ervaring
Eigen trainingsruimte

Fysiotherapie in Heerhugowaard

Heeft u pijn in uw gewrichten of spieren tijdens het bewegen? Het kan zijn dat dit komt door een verkeerde houding of het ontstaan van een blessure. Bij Fysiotherapie Dijk en Waard onderzoeken wij de oorzaak van uw klachten. Vervolgens gaan wij kijken naar hoe wij u het beste kunnen behandelen. Uw fysiotherapeut zal u indien nodig deskundig advies geven hoe u uw klachten kunt voorkomen.

Wat is fysiotherapie?

Fysiotherapie is een behandelingsmethode gericht op pijnklachten aan het bewegingsapparaat. Het bewegingsapparaat bestaat uit gewrichten, spieren, pezen, zenuwen en banden. Fysiotherapie vermindert en voorkomt uw klachten zodat u weer pijnvrij kunt bewegen. Onze fysiotherapeut behandeld uw klachten doormiddel van verschillende behandeltechnieken. Hier kunnen oefeningen bij komen kijken die u samen met de fysiotherapeut uitvoert. Ook zullen wij u indien nodig van deskundig advies voorzien.

Voor de meeste klachten kunt u terecht voor een fysiotherapie behandeling. Bij de intake waarbij de klacht onderzocht wordt, wordt duidelijk gemaakt of wij fysiotherapie of een andere behandelmethode zullen toepassen.

Wilt u een afspraak maken voor een fysiotherapie behandeling?

Neem contact met ons op om direct een afspraak te maken. U kunt ons bereiken door onderstaand formulier in te vullen. U kunt ook met ons contact opnemen via info@heerhugofysio.nl of 072 5720200.

Uiterwaard 11
1703 MB Heerhugowaard